top of page

Takk, snille Beth, for denne awarden

Tusen, tusen takk, Beth, for denne koselige awarden !

Den etter jeg stor pris på !

Hun har en herlig blogg, som du kan finne HER.


Sammen med awarden, skal man fortelle 7 fakta om seg selv, den biten er kanskje litt vanskelig, men her kommer litt.

1. Er veldig interessert i dyr, og spesielt hunder. 2. Elsker jobben min 🙂 3. Har gått på skole og kurs store deler av livet  😀 4. Er glad i andre mennesker. 5. Prøver i alle fall å gi mer enn jeg får… 6. Liker meg veldig godt hjemme med dyra mine. 7. Forden er en del av arbeidsplassen min, men jeg er ikke flink til å vaske den ( huffda ! )…

Jeg velger å gi denne awarden videre til: Lenemoras Verden som du finner HER. Hun har en flott, innholdsrik interiør blogg med supre fotografier som er smykker i bloggen, vel verd å titte innom henne, en blogg jeg er innom hver gang den er oppdatert.

Ha en fin uke, alle sammen ! Klem fra

0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page