top of page

Hverdags gleder

Stor var min overraskelse i dag, da jeg kom hjem og fant i postkassa noe annet enn pur reklame ! Der lå en spennende konvolutt som jeg raskt forsto var noe annet enn regninger og reklame. Jeg snudde og vendte på den, og jo, der var en avsenderadresse 🙂 Og inni fant jeg 2 flotte håndlagde kort !


Dette ble en fryd for øyet, tusen takk, Iren !!

Og så vakre i virkeligheten…  Lag på lag, og et spesielt inntrykk ble det som tredimensjonalt 😀


.. Og så mange, fine detaljer. Fikk plutselig lyst til å “kanskje” prøve å lage noe tilsvarende..

Men så er det dette med tiden, da..  Det tar tid å lære nytt.


Det er jo så lekre farger på disse kortene også !


Herlige kort, som fortjener en ramme og veggplass !!

Tusen hjertelig takk, Iren, for disse vakre kortene.

Du skal vite at jeg setter stor pris på denne gleden 😀

Iren sin blogg finner dere HER.

Ha en fin torsdag ! Klem fra

0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page