top of page
Writer's pictureLilleba

Spisebordsrot :)

Når skrivebordet blir for lite, taes spisebordet også i bruk, og det skjer helst hver

eneste ettermiddag og kveld i løpet av uka.

Når andre setter seg i bilen etter endt arbeidsdag, har de gjerne ettermiddagen og kvelden for seg selv, uten å ense arbeidet en tanke…

Har tenkt på hvordan det vil bli etter pensjonist tilværelsen er et faktum. Hvordan blir det å la være å bruke ettermiddagene og kveldene til å forberede seg til neste dag ??? Noe jeg har gjort det meste av livet…


Det må i alle fall bli bedre tid til noe annet, da…..


Det er rart med det, det som er blitt en vane vil nok sitte i en god stund.


Jeg har gjennom mange år samlet uhorvelige mengder av treningsmateriell

 i skuffer, permer, esker og hyller. Kommer til å få god plass når jeg ikke har bruk for dette lenger.

Jeg vet hvor glad jeg har vært for å få stoff, tips og gode råd, har tatt i mot alt !

Skulle ønske jeg kunne gi bort alt dette til noen som får like mye bruk for det som jeg har hatt.

Er ikke pensjonist i morgen, da. Men det nærmer seg ! 😀

Ha en fin onsdag alle,

1 view0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page