top of page
Writer's pictureLilleba

Tiden..

Det har vært utrolig travelt etter påske..

Bildet er tatt sist helg, Rocky var i Letohallen, fikk Excellent, 3. beste hanhund med CK. Her et bilde av han, han tar absolutt livet med ro, og ligger og venter på å komme inn i ringen 🙂


Det blir nok lite blogging utover nå.. Jeg har fått uvanlig mange pasienter å jobbe med bare på en måned, og det tar tid og enda mere tid… Jeg har i min tid som logoped ikke opplevd å få så mange nye i løpet av bare en måned.. Urovekkende, synes jeg ! !

Trives veldig godt med jobben, men ønsker ingen å bli syke. Jeg jobber med voksne brukere, og behovet er stort. Hva kommunene rundt her gjør når jeg blir pensjonist gjenstår å se.. De har ikke hatt råd til å ansette flere logopeder. Jeg har jobbet som selvstendig næringsdrivende logoped i mange, mange år, og har fått mer enn nok arbeid gjennom nabokommunene.. dekket av HELFO…

Jeg går hundre prosent inn i jobben jeg har, og bruker den meste av fritiden på forberedelse av neste dag… Blir det flere nye nå, må jeg ta lørdag og søndag til hjelp.

Ha en fin uke, alle sammen !

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page