top of page
Writer's pictureLilleba

Verandagleder

«God dag, god dag, dette her er meteorologisk institutt, vi kan melde om at sommeren nå er slutt, og at høsten har begynt» !

Ja, en kan vri både på sangen og været. I går skrudde værgudene på sol-knappen, og vi fikk en uforglemmelig dag. Til opplysning er det regn i dag, og det vil det fortsette med ganske tett de neste 7 dagene ifølge yr.no !

Klart jeg benyttet anledningen til å være ute. Ringte til en av mine koselige pasientbekjentskaper, og fikk komme dit og forevige blomsterprakten på verandaen hennes. Det var et “hav” av blomster, som fikk regelmessig med gjødsel og vann. Hver regnværsskur ble de lagt plast over blomstene, lett å løfte vekk hver gang sola tittet gjennom.

Jeg velger å la dere se bilde for bilde av blomstene, det er godteri for øyet, og en inspirasjon til neste års planlegging på egen veranda.  Nyt !

































Håper du nå fikk en like fin opplevelse som det jeg hadde 🙂

Tusen takk, Tutti, for at jeg fikk forevige dette ! 

Ha en fin dag, alle sammen !  Klem fra Lilleba

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page