top of page

Kontroll i dag

Det var tid for 10 dagers kontroll av beinbruddet i dag. Var nede på sykehuset, først på røntgen, deretter på kirurgisk poliklinikk.


Det var grodd veldig bra, så den skrekkelige halvsidige tvangstrøya ble rett og slett fjernet, og jeg kan starte å trene opp igjen armen nå 🙂

Det var ikke spor etter bruddet på røntgenbildet !!! Legen var litt forundret over at det hadde grodd så raskt. Det skal sies at jeg har brukt Arnica D-30 hver dag, samt Arnica balsam utvortes.. og armen er nesten ikke blå lenger.

Jeg skal til ny kontroll om 5 uker, men da er jeg nok i jobb igjen 🙂

Takk til Magnhild som kjørte meg begge veier i dag, og hun rensket bed her i mellomtiden. God bedring blomster fikk jeg også.


Jeg har også fått en award fra Lenemoras verden, tuuuusen takk, den er jeg veldig glad for !!

I morgen kommer jeg tilbake til den, og hvem jeg vil gi den videre til 🙂

Ha en riktig god natt, alle sammen. Beste hilsen


0 views0 comments

Recent Posts

See All

Om medisiner og først og fremst statiner

At legemiddelindustrien gjerne vil tjene penger på oss, det vet vi alle. Noen ganger dukker det opp artikler som gjør at en kan lure om medisiner bare gjør vondt verre. Les denne artikkelen: https://h

Linfrøolje og cottage cheese mot kreft

Jeg fant en svært interessant artikkel som jeg gjerne deler. Den omhandler kreft, og to matvarer som kan være nyttig i forbindelse med det, eller også som forebyggende og vedlikehold. Det er kombinasj

bottom of page