top of page
Writer's pictureLilleba

Azalea, 1 år gammel i huset

Jeg må vise dere denne azaleaen som jeg fikk for omtrent ett år siden, til jul.

Datteren til pasient jeg hadde hatt i behandling, kom med denne som en takk, for det jeg hadde gjort for hennes mor. Tusen takk, Bjørg, jeg har glede av den enda !


Det er en oppstammet azalea, som har vist seg å være ganske hardfør.

Den har stått ute i hele sommer, og tålt ganske mye regn.

Det er kanskje derfor den har greid seg så bra også.

Blomsten har masse knopper, og jeg er sikker på at den kommer til å holde jula ut i år også.


Rett over, er blomsten for ett år siden .. Den er minst like flott i år ( det øverste bildet ) !


Forrige uke kjøpte jeg en biobrensel peis på Bohus, og den er jeg virkelig begeistret for !

Vurderte lenge om jeg skulle kjøpe en til å skru på veggen, eller til å stå på golvet, og detble golvmodellen.

Den kan flyttes med rundt i huset etter behov, og også taes med på verandaen i halvmørke høstkvelder 😀

Ha en fin kveld ! Beste hilsen

2 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page